Hogyan ünnepelték és támogatták a fideszes keresztények a sátánista olimpiai show rendezőjét?
Vidnyánszky Attila az LMBTQ-lobbi egész hadosztályát ereszti rá a magyar kultúrára
Thomas Jolly legalább nem képmutató, mint a keresztény elit, azt adja, aki valójában: egy vállaltan homoszexuális, aki a rombolást élvezettel csinálja minden terepen, ahol megengedik neki. És ahol anyagilag is támogatják, mint például Magyarországon.
A Másnaposok című filmben az egyik főszereplő a jól kinéző kívánatos hölgypillangónak csapta a szelet azzal a szándékkal, hogy az illető női bájaival halmozza el. Úgy tűnt, minden rendben lesz, működik a kémia… Lépésről lépésre sikerült lebontani a köztük lévő korlátokat. Még egy kis ital… Aztán jött a nagy emlékezetkiesés, majd a még kínosabb felébredés: az illető hölgy valójában transzvesztita volt, aki a szép nagy himbilimbijével jól ellátta a baját az öntudatlanná részegedett úr hátsó felének, aki nem igazán ilyen élvezetekre vágyott. Nem beszélve arról, hogy később tudta meg, miként esett meg a furcsa nász...
Jobb családoknál is megesik az ilyesmi, hát még a fideszes nemzeti keresztény újságíróknál. Az Origó szerkesztősége hasonló módon került a csávába, amikor hivalkodó módon Vidnyánszky Attila zsenialitását festette fel a szép magyar égre azzal, hogy ő olyan kulturális világítótorony, aki már akkor felfedezte a párizsi olimpia megnyitójának zseni rendezőjét, amikor még senki nem tudta, hogy Thomas Jolly mekkora zseni. Persze az Origó ömlengésének időpontjában még semmit sem lehetett tudni arról, hogy a Vidnyánszky által felfedezett Thomas Jolly milyen csodálatos alkotással örvendezteti meg a világ közönségét.
Az Origó bízott a külsőségekben, mint a Másnaposok főszereplője, csapta a szelet a francia éjjeli lepkének kinéző nagy zseninek, akire mi magyarok is büszkék lehetünk!
"Vidnyánszky Attila a Nemzeti Színházba hozta tíz évvel ezelőtt az olimpiai megnyitó művészeti vezetőjének első rendezését.”
– kéjelgett a lap, majd hozzátették:
„Thomas Jolly azóta (!!!!) a világ egyik legsikeresebb rendezője lett. Egy világ várja, mit talált ki a megnyitóra.”
Aztán jött a nagyszerű megnyitó… Majd az Origónál a K.O… Majd a filmszakadás.. És az ébredés, amikor az Origó nagyszerű munkatársai egy szép nagy himbilimbivel ébrednek azon testrészükben, amelyen a tisztességes emberek legtöbbször ülni szoktak.
Thomas Jollyról ugyanis kiderült a botrányos rendezése után, hogy - bayerzsoltosan fogalmazva - nemcsak homoszexuális, LMBTQ-imádó, perverz, aberrált, beteg, barom, állat, hanem egyenesen sátánista is. Közben a szenteltvízzel zuhanyzó, templomba járó igazi magyar nemzeti keresztény újságírók fájdalmasan tapogatták a hátsó felük Origóját.
Nem csoda, hogy ezután fél méterre sem látni attól a tömjénfüsttől, amit görögtűzként lengetnek a fideszes újságírónak kinéző ultrák a híveik felé a keresztény médiastadionok lelátóin, azért, hogy felhívják a figyelmet a párizsi olimpia sátánista szeánszára. Mintha dobbal ördögöt űznének, olyan csinnadrattával óbégatnak a "velejéig rohadt Thomas Jolly kereszténygyalázó" alkotására.
Csak a kínos Másnaposok szintű affér maradt ki a nagy rikoltozásból, nevezetesen az, amire az Origó felhívta a figyelmet, igaz, ők nem egészen így akarták. Az origósok csak a dicsőségben akartak jó előre fürdeni. Azt gondolták, majd lenéző sznobsági tudattal adják értésére a világnak: Mit akartok? Mi kell nagyobb bizonyíték arra, hogy azt a világhíres rendezőt mi, keresztény magyarok már rég felfedeztük, Vidnyánszky Attila a magyar nemzeti keresztények színházpápája saját szentjobbjából etette... Mi már előre tudtuk, hogy micsoda fantasztikus ember ez a Thomas Jolly!
Csak hát ki a fene gondolta volna, hogy töke van a menyasszonyak?
Ha már az Origónak köszönhetően kiderült a Vidnyánszky-Jolly affér, érdemes rekonstruálni a történteket.
Vidnyánszky Attila, a Nemzeti Színház főigazgatója mit is keresett Thomas Jolly társaságában?
Miért járt a sátánista LMBTQ-propagandista Thomas Jolly a magyar nemzeti keresztény fővárosban?
Csak nem lehet, hogy a fideszes magyar nemzeti keresztények hívták meg előadást tartani a sátánista himpellért a magyar nemzeti keresztény adófizetők pénzén?
Ne vicceljünk már! Egy értékelvű magyar nemzeti keresztény emberben ilyen gondolat fel sem merülhet. Normális esetben tényleg nem….
Pedig pontosan ez történt, csakhogy erről az önlebuktató Origón kívül az egész fideszes média úgy sunyít, mint a laposfing.
A párizsi olimpia vérlázítóan botrányos megnyitójának a rendezése nem véletlenül került Thomas Jolly kezébe. Thomas Jolly egész eddigi pályafutása pontosan erről szólt, amit most nagy totálba megjelenített a világszínpadon. Akkor is "homoszexuális, LMBTQ-imádó, perverz, beteg, barom, sátánista állat" volt, amikor Vidnyánszky Attila személyesen hívta meg Magyarországra. 2014 decemberében, amikor az éves szakmai munkájáról beszélt egy interjúban, külön kiemelte, hogy 2015-ben Thomas Jolly csodálatos előadást tart majd hazánkban.
És mindezt Vidnyánszky Attilának köszönhetjük, aki 200 millió forintos állami támogatást tudott kiharcolni a Madách Nemzetközi Színházi Találkozóra (MITEM), amire Thomas Jolly művész úr is invitálást kapott, és egyben felkérést arra, hogy ámulatba ejtő alkotását mutassa be a magyarok Nemzeti Színházában. Az egész magyar nemzeti keresztény kulturális igazgatás ott feszített a nagy bejelentésen, ahol külön kiemelték, hogy Thomas Jolly Magyarország vendége lesz.
De nem csak ő, hanem külön ki lett emelve Emma Dante neve is. Hozzá képest Jolly csak junior-LMBTQ propagandistának számít. Emma Dante ugyanis senior LMBTQ-hirdető, erről szól az egész életműve. Aki mélyebben meg szeretne vele ismerkedni, olvasgasson róla a gay.it homárportálon. Hála legyen a magyar nemzeti keresztény LMBTQ-ellenes kormányzatnak, Hoppál Mihálynak, Vidnyánszky Attilának, hogy Emma Dante munkásságát is megismertették a magyarokkal. Dante színházának fő témája a queer-kérdés, azaz olyan szexuális jellegű előadások, ahol a szereplők nem heteroszexuálisak vagy nem ciszneműek. Mert, mint fogalmaz:
"Gyakran csinálok olyan előadásokat, amelyekben megpróbálok "kényelmetlen" témákat vizsgálni, megpróbálok a tabuk ellen küzdeni, más kérdéseket feltenni. Színházam gyakran mesél homoszexuálisokról, olyan gyerekekről, akiket nem értenek meg és elutasítanak, olyan kurvákról, akik más életről álmodnak."
Ugyancsak kiemelt meghívott volt, Thomas Ostermeier rangidős LMBTQ-buldózer is. Mióta megszületett, csak a homokosok jogaiért megy előre, életművét 120 százalékában teljesítette ki az elnyomott szexuális kisebbség melletti kiállás. Ő vitte színpadra a francia homoszexuálisok vezéralakjának Didier Eribonnak a könyvét, amely a "szélsőséges" jobboldali nézetek vállalhatatlanságát mutatja be. Thomas Ostermeier munkásságából rengeteg perverzitást ki lehetne emelni, most terjedelmi okok miatt csak egyet említek: Az erőszak szívében című rendezésének az üzenete:
"Ha megerőszakolnak, légy megértő!" Ugyanis az a fő kérdés, hogy "amikor fehér férfiak nőket erőszakolnak meg, a felháborodás joggal nagy. Amikor egy arab teszi ezt egy férfival, akkor megértést kellene tanúsítanunk?" Nos: a válasz az, hogy igen, "Mert az ellenség nem az az erőszakos bűnöző, akit beengedett a házába, aki megalázza és fizikailag bántalmazza az áldozatot. Az ellenség a rendőrség, a nyomozók, akik reflexszerű rasszizmusban vannak."
Nem folytatom az egyéb, hasonlóan szaftos témákkal, nehogy megfeledkezzünk tragikomédiánk főszereplőjéről, a Vidnyánszky Attila által felfedezett Thomas Jollyról, akit akkoriban körbeudvarolt mind a balliberális, mind a jobboldali média. Rideg Zsófia, a MITEM egyik szervezője örömmel újságolta a Magyar Demokrata 2015.04.08./14. számában: olyan jól érezték magukat a francia vendégek, hogy
"Thomas Jolly társulata például itt marad fellépésük után még néhány napra".
Előzőleg pedig a fideszes médiások tettek meg mindent Thomas Jolly népszerűsítésére, akihez külön kiment az MTI párizsi képviselete, hogy exkluzív interjút adjon a magyarországi fellépéséről. Elmondta, a Nemzeti Színházban az Arlequin darabját felújított változatban nézheti meg a budapesti közönség. Ez "sötétebb, erőszakosabb, reménytelenebb" az eredeti előadásnál mivel időközben "ő maga is sok mindent megtapasztalt a szerelemről". Hetero olvasóink jobb, ha nem tudják, ez mit jelentett akkoriban... Hogy aztán az előadásban ez a "megtapasztalt szerelem" miként bontakozott ki, arról már nem tudtam meg semmit, hiába kerestem a beszámolókat. Mindössze a Nemzeti Színház házilapjában volt egy rövid értekezés, amiből nem derült ki semmi, viszont a mellékelt fotón valaki üvöltött egy villanykörtének.
Hogy mennyi pénzbe került a magyar adófizetőknek Thomas Jolly budapesti előadása és társulatának több napos budapesti tartózkodása, az egyelőre nem ismert. Abban mindenki biztos lehet, Jolly nem Vidnyánszky Attila két szép szeméért érkezett a magyar fővárosba. Ahogy sok más hasonló perverz, beteg előadóművész sem, akikről rengeteg történetet írtam meg korábban a Kinek a kulturális diktatúrája? című cikksorozatomban.
A keresztény világ jól láthatóan elborzadt a Thomas Jolly kereszténygyalázó olimpiai megnyitójától. Nemcsak az egyházi vezetők, hanem a konzervatív politikusok is elhatárolódtak az esettől. Számomra mégsem emiatt volt felháborító és nevetséges a produkció. Én azon lepődtem meg, hogy a nagy francia zseni, Thomas Jolly miként tudott nemzetközi szinten ennyire ötlettelen, közhelyes témát elővenni, mint Jézus utolsó vacsorájának a meggyalázása. Erről ugyanis az elmúlt évtizedekben minden húst lerágtak a művészhiénák, aligha van olyan területe a fertőnek, ahol ne ez lett volna a fő téma.
Krisztus utolsó vacsorájának bohózatszerű feldolgozásától, aberrált musical adaptációig ezer és ezer előadásban naponta gyalázzák a kereszténységet. Még arab feldolgozása is van Az utolsó vacsorának!
És ez eddig nem tűnt fel senkinek? A most felháborodó értelmiséginek tartott bátor nyulak eddig hol voltak? És a magukat kereszténynek tartó politikusok mit csináltak? És a most háborgó Bábel Balázsok eddig szatyorban laktak?
Nem Thomas Jolly közhelyes "alkotásával" van a legnagyobb gond, hanem azzal, hogy a keresztény jobboldalnak gyáva és ostoba egyházi vezetői, politikusai és gerinctelen értelmisége van és olyan lumpenrendezői, mint Vidnyánszky Attila.
Thomas Jolly nem képmutató, mint a keresztény elit, azt adja, aki valójában, egy vállaltan homoszexuális, aki a rombolást élvezettel csinálja minden terepen, ahol megengedik neki. És ahol anyagilag is támogatják, mint például Magyarországon a fideszes kulturális igazgatás.
A balliberális "művészeti" világ romboló leuralása mindenki számára ténykérdés kell hogy legyen, aki nem Csipkerózsika álmot aludt az elmúlt évtizedekben. Csakhogy a magukat kereszténynek és konzervatívnak tartó intézményi vezetők nemhogy ellenállnának, hanem beállnak a sorba. Mert ahogy a Nemzeti című magazin 2019. 03. 01./7-es számában Vidnyánszky megfogalmazta annak a rendezvények a lelkületét, ahol Thomas Jolly is részt vett:
"Mert számunkra a mások megértésére tett gesztusok a legfontosabbak. Csak így tudjuk képviselni és megélni egymás megértésének kultúráját. Ez a MITEM küldetése."
A tehetségtelen senkiből magyar kulturális világítótoronnyá faragott Vidnyánszky lángja szépen pislog a magyar kultúra tengerének kikötőjében, csak a Jóisten mentse meg azt a vándort, aki ott akar kikötni.
Miben tud Ön segíteni?
Amennyiben úgy érzi, írásaink segítenek Önnek tisztábban látni a világban történő eseményeket, kérem, küldje tovább a hírlevelünket ismerőseinek. A megnyitott üzenetnél kattintson arra, hogy „Továbbítás”, és a Címzett mezőbe írja bele azoknak az e-mail címeit, akikről azt gondolja, az adott információ érdekelheti, érintheti. A Substack egy remek blogfelület, de az életünket uraló hatalmas információdömpingben nehéz eljutni azokhoz, akik számára egy-egy bejegyzésünk segíthet a lényeglátásban.
Az elkövetkező időszak legfontosabb értéke nem a pénz, hanem a hiteles információ lesz. Szeptemberre egy olyan szerkesztőséget szeretnék létrehozni, amelynek hivatása és küldetése az igazság keresése. Ebben kérem a támogató együttműködését. A publikációm rendszeres támogatása azt a célt szolgálja, hogy megszabaduljunk az elménket lebéklyózó hazugságoktól és kiutat találjunk a reménytelennek tűnő helyzetekből.
Ha valaki azt mondta volna egy pár évvel ezelőtt,hogy a covid mizéria után még ilyen szodomista világban fogunk élni, biztos lerugom a fejét!!
Ehhez nincs mit még hozzáfűzni,remek összeállítás, nagyon szeretem,ahogy míveli kedves Árpád gyönyörű,ékes,magyar nyelvűnket!
Köszönet a tudósításért, önzetlen munkájáért!🙏
Arról miért nem beszél se a Mi Hazánk, se senki, hogy a chemtraillel nanoburokba zárt vírusokat szórnak ránk 5 éve??? két hetente egy újabb variánst!! emberek, hogy akartok ennek véget vetni, ha hagyjátok vírusokkal szóratni magatokat??
A nanoburokba van zárva a DNS, ami földi hőfokon old ki, CSAK ÍGY LEHETSÉGRS NYÁRON A TOROKFÁJÁS, ÉS MINDEN SZ_R VÍRUS, AMIT 5 ÉVE SZÓRNAK!!! EZT KELL BEFRJEZNI!!! ENNEK KELL HANGOT ADNI, MERT MAGUKTÓL SOHA NEM HAGYJÁK ABBA A SZÓRÁST!!!! HA NEM TESSZÜK SZÓVÁ, BÁRMIKOR BÁRMILYEN LABORVARIÁNST KISZÓRHATNAK LÉGI PERMETEZÉSSEL!!! ENNEK A TECHNIKÁNAK MÁR HAGYOMÁNYAI VANNAK AZ AMERIKAI HADVISELÉSBEN!!!